lørdag 4. desember 2010

å holde fortet

A:Jeg kan bare ikke forholde meg til noen som ikke fersker hvordan jeg har det, liksom

B: Ser den.

A: Jeg sier bare; Hvorfor skal jeg åpne hjertedøra for en som ikke engasjerer seg? Som bare sier ja og jasså , ler og gliser, men som er grunnleggende uinteressert i hva som EGENTLIG foregår inni meg?

B:Nei, si det..

A:Det er så jævla sårbart, å slippe folk nær seg, skjønner du?

B:Ja

A: Så jeg snakker ikke om alt som foregår på innsida lenger, jeg. Har bare tatt det valget. Men bevares, jeg holder da praten i gang, lalala.. Drar en vits og prater tull, lyset er på og festen i gang- jeg er med!

B:Skjønner

A: Aldri i verden om jeg begynner å legge ut om skilsmissen til folk som ikke bryr seg. Aldri. At jeg ble lura, backstabba og bedratt -aldri om jeg sier one damn shit. Hvordan jeg satt aleine på gulvet i ei tom leilighet og feira bursdagen min. Jeg snakker ikke med noen om det.

-B: Unnskyld, jeg skal av på neste.Kunne jeg få slippe forbi deg?

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Jeg ser den. Du tar ting på kornet.
God bedring med stemmen/halsen din.